هدفمندسازی در عدد، راهکار بهینه‌سازی تبلیغات

هدفمندسازی در عدد، راهکار بهینه‌سازی تبلیغات | تبلیغات تلفن همراه عدد

همزمان با گسترش استفاده‌ی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از تبلیغات موبایلی، طراحی و برنامه‌ریزی کمپین‌های تبلیغاتی در این زمینه نیز روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.  تبلیغاتی اثربخش خواهد بود که هدفمند باشد. انتخاب درست هدفمندی‌ها مزایای تبلیغاتی زیادی برای مشتریان و تبلیغ‌دهندگان به همراه دارد. با در نظر گرفتن این مطلب به توضیحاتی درباره ی تبلیغات هدفمند در عدد می‌پردازیم

استفاده از تنظیمات هدفمندی:

تنظیمات هدفمندی از مهم‌ترین امکاناتی است که عدد در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد. هدفمندی باعث می‌شود تا تبلیغ یک برنامه، وب‌سایت یا محصول تنها برای کاربرانی نمایش داده شود که مخاطبان اصلی یک تبلیغ می‌باشند. هدف از هدفمند کردن تبلیغات به حداکثر رساندن میزان قرار گرفتن کاربران در معرض تبلیغ است. عدد امکانات متنوعی را برای هدفمندی تبلیغات در نظر گرفته‌ است. شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات هدفمندی اثربخشی تبلیغ خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

انواع هدفمندی در عدد

هر کدام از امکانات هدفمندی عدد با در نظر گرفتن نوع تبلیغ، می‌تواند شما را در انتخاب مخاطب اصلی تبلیغتان یاری نماید.

هدفمندی موضوعی

هدفمندی موضوعی یکی از مهم‌ترین امکانات هدفمندی در عدد است. با استفاده از هدفمندی موضوعی می‌توانید تبلیغ خود را برای کاربرانی نمایش دهید که در حال استفاده از برنامه‌هایی با موضوع مرتبط با تبلیغ شما می‌باشند. به عنوان مثال اگر تبلیغ شما مرتبط با موضوع سرگرمی است، می‌توانید تنظیمات هدفمندی موضوعی آن را روی دسته‌بندی «بازی و سرگرمی» قرار دهید.

 

هدفمندسازی در عدد، راهکار بهینه‌سازی تبلیغات | تبلیغات تلفن همراه عدد

 

هدفمندی زمانی

هدفمندی زمانی، می‌تواند تأثیر به سزایی در میزان استقبال از تبلیغ شما داشته باشد. کاربران امروزه زمانشان به انجام امور مختلفی اختصاص دارد. بنابراین چگونه می‌توانید توجه فردی را که دائم به انجام کارهای مختلف مشغول است جلب کنید؟ بهترین راه حل، شناخت مخاطبان است که در طول روز به انجام چه اموری مشغول هستند و بر این مبنا تشخیص دهید چه زمانی از روز و چه روزهایی از هفته یا ماه احتمال دارد مخاطب در معرض تبلیغات شما قرار گیرد. از طریق هدفمندی زمانی، شما می‌توانید تبلیغ خود را فقط در ساعات مشخصی از شبانه‌روز نمایش دهید. تجربه نشان می‌دهد که میزان استقبال کاربران از برخی تبلیغ‌ها در ساعات مختلف روز متفاوت است. مثلاً کاربران در ساعات بعدازظهر یا شب،‌ تمایل بیشتری به دانلود یا خرید بازی‌ها دارند؛ بنابراین اگر موضوع برنامه‌ی شما مرتبط با «بازی و سرگرمی» است می‌توانید تبلیغ خود را در این ساعات به کاربران نمایش دهید.

هدفمندی جغرافیایی

با استفاده از تنظیمات هدفمندی جغرافیایی عدد، می‌توانید کمپین‌های مختلف را براساس مناطق جغرافیایی مختلف طراحی کنید و تنها به کاربران در مناطق مورد نظر نمایش دهید. کسب و کارهای محلی می‌توانند تنها تبلیغ‌های‌خود را به کاربران مورد نظر در شهر خود نمایش دهند. به عنوان مثال شرکت و فروشگاهی که در ایران شعبه‌های مختلفی دارد می‌تواند افتتاح شعبه‌ی جدید خود را به کمک عدد تنها در شهر مورد نظر تبلیغ کند. به طور کلی کاربران نسبت به تبلیغاتیی که به صورت هدفمند برای آن‌ها طراحی شده باشد، استقبال بیشتری نشان می‌دهند. به عنوان مثال اگر هدف تبلیغ شما کاربران یک استان خاص می‌باشد، نوشتن نام آن استان در بنر می‌تواند در زمینه‌ی جذب کاربران  مؤثر باشد. همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها امکاناتی را فراهم می‌کنند که تنها برای شهرها یا مناطق جغرافیای خاصی مفید است. این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند، کمپین‌هایی اجرا کنند و تنها کاربران مورد نظر را در مناطق جغرافیای مورد نظر را هدف بگیرند.

امکانات هدفمندی عدد

هر کدام از امکانات هدفمندی درنظرگرفته شده در عدد با توجه به بازخورد کاربران نسبت به تبلیغ‌های مختلف طراحی شده است که شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های تبلیغ خود، از آن‌ها استفاده نمایید.

هدفمندسازی در عدد، راهکار بهینه‌سازی تبلیغات | تبلیغات تلفن همراه عدد
در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کردم، به رفتار مصرف کننده و روانشناسی علاقه زیادی دارم. در زمینه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی فعالیت میکنم و هر روز کارم برام یک روز جدید و شاد. عاشق سفر رفتن، کتاب خوندن و عکاسیم.