[ کتابچه ] راهنمای حفظ مشتری در اپلیکیشن‌های موبایل

[ کتابچه ] راهنمای حفظ مشتری در اپلیکیشن‌های موبایل | تبلیغات تلفن همراه عدد

کاربران هسته اصلی کسب‌و‌کار شما هستند. مهم نیست محصول شما به چه میزان فوق‌العاده است، یا داستان برند شما چقدر قانع‌کننده است، اگر مخاطبان نتوانند یک رابطه مداوم و غنی با برند شما بسازند، در دنیایی که هر روز تغییرات به سرعت در حال رخ دادن هستند و به سمت پیچیدگی روز افزون پیش می‌رود، شما در میان رقیبان خود ناکام خواهید ماند.

حفظ مشتری به تمام فعالیت‌ها و اقداماتی اشاره دارد که یک  دارنده اپلیکیشن برای حفظ کاربران خود انجام می‌دهد. پیتر دراکر می‌گوید تنها هدف کسب‌و‌کارها باید ایجاد و حفظ مشتری باشد. مهم است که به یاد داشته باشید، حفظ مشتری از همان لحظه نصب اپلیکیشن شما آغاز می‌گردد و در طول مدت رابطه کاربر با اپلیکیشن شما ادامه می‌یابد.

زمانی که کاربران اپلیکیشن شما را دانلود می‌کنند، به برند شما علاقه و تعهد نشان داده‌اند. افرادی که اپلیکیشن شما را بر روی گوشی خود نصب و حفظ می‌کنند، با ارزش‌ترین کاربران شما هستند. اما تنها نصب اپلیکیشن بر روی گوشی باعث حفظ مشتری نمی‌شود.

آیا می‌دانستید تنها 40 % از کاربران به استفاده از اپلیکیشنی که 1 ماه پیش دانلود کرده اند ادامه می‌دهند؟، 6 ماه پس از دانلود اپلیکیشن این رقم به10% کاهش می‌یابد، و پس از یک سال، تنها 4% از مشتریان همچنان به استفاده از اپلیکیشن ادامه می‌دهند.

راهنمای حفظ مشتری در اپلیکیشن‌های موبایل:

[ کتابچه ] راهنمای حفظ مشتری در اپلیکیشن‌های موبایل | تبلیغات تلفن همراه عدد

[ کتابچه ] راهنمای حفظ مشتری در اپلیکیشن‌های موبایل | تبلیغات تلفن همراه عدد
در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کردم، به رفتار مصرف کننده و روانشناسی علاقه زیادی دارم. در زمینه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی فعالیت میکنم و هر روز کارم برام یک روز جدید و شاد. عاشق سفر رفتن، کتاب خوندن و عکاسیم.