آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد

شما تمام سعی خود را می‌کنید تا یک اپلیکیشن عالی بسازید و آن را انتشار دهید. بعد از انتشار دقیقاً زمانی است که مردم را باید ترغیب به دانلود و استفاده از اپلیکیشن خود نمایید.

نام اپلیکیشن و کلمات کلیدی

اسم اپلیکیشن خود را خلاقانه و قابل جستجو انتخاب کنید. نام اپلیکیشن اولین بخشی است که به کاربران اطلاع می‌دهد موضوع اپلیکیشن شما چیست و در نتایج جستجو نشان داده می‌شود.

طبق تحقیقات MobileDevHQ استفاده از کلمه کلیدی در عنوان می‌تواند به افزایش 10.3% در رتبه‌بندی منجر شود. اما توجه داشته باشید که از هر کلمه کلیدی استفاده نکنید. میان کلمه کلیدی و برند خود توازن ایجاد کنید.

فرمت نام برنامه

نام برند خود را کوتاه نگه دارید. در این صورت می‌توانید نام برند خود را با تعدادی کلمه کلیدی ترکیب کنید، معمولا با استفاده از خط تیره یا نقطه ویرگول از یکدیگر مجزا می‌شوند. همچنین، هیچگونه کاراکتر خاصی همانند علامت تجاری یا نماد کپی رایت را در نام اپلیکیشن خود به کار نبرید.

فرمت نام اپلیکیشن

از فرمت “نام برند- کلمات کلیدی” یا “نام برند: کلمات کلیدی” شامل کلمات کلیدی مرتبط با نام خود استفاده کنید

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد
Google Maps – Navigation & Transit

توضیحات اپلیکیشن – جمله‌های اولیه

برمبنای  StoreMaven، تنها 5% از کاربران بر روی دکمه پایین توضیحات کوتاه کلیک می‌­کنند.

چه قسمتی‌هایی از اپلیکیشن را مردم بیشتر می‌خوانند:

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد

در میان این قسمت‌ها هیچ فضایی را از دست ندهید. از جملات مختصر و جذاب استفاده کنید.

به کاربران خود بگویید چرا اپلیکیشن شما منحصر به فرد است و چرا آن‌ها اپلیکیشن شما را دوست خواهند داشت. به جای ویژگی‌های اپلیکیشن، بر روی ارزش‌هایی که اپلیکیشن شما به همراه دارد تمرکز کنید.

توضیحات اپلیکیشن – توضیحات گسترده

در این قسمت بر روی ویژگی‌های اپلیکیشن خود تایید کنید. از بولت‌ها یا خط تیره برای افزایش خوانایی استفاده کنید. فراموش نکنید لینک شبکه‌های اجتماعی خود را نیز قرار دهید.

آیکون اپلیکیشن

آیکونی که خوب طراحی شده باشد میزان دانلود شما را 56% افزایش می‌دهد.

آیکون خود را ساده و چشم‌نواز طراحی کنید. این فضای کوچک را با آیتم‌ها و کلمات، شلوغ نکنید. شما می‌خواهید مردم آیکون شما را بعد از اولین تماس چشم به خاطر بسپارند. همچنین مطمئن شوید آیکون اپلیکیشن شما در سایز کوچک نیز به خوبی نمایش داده می‌شود.

برای الهام گرفتن از طراحی‌ها، در میان دسته اپلیکیشن‌های برتر جستجو کنید. همچنین مطمئن شوید آیکون شما متفاوت از رقبا طراحی شده است تا موجب گیج شدن کاربران نشود. رنگ­‌های متضاد و استفاده از اشکال متفاوت می‌تواند کمک کننده باشد.

برند در مقابل آیکون کاربردی

اگر اپلیکیشن شما دارای برند می‌باشد، از لوگو استفاده کنید تا برند و محصولات آینده شما قابل تشخیص و شناخته شده باشد. اگر دارای اپلیکیشن کاربردی می‌باشید، از یک آبجکت برای توصیف اپلیکیشن خود استفاده کنید، مانند Whatsapp Messager  که یک اپلیکیشن کاربردی است.

عکس گرفتن (اسکرین‌شات) از اپلیکیشن

براساس StoreMaven، بیش از 60% کاربران تنها دو عکس قرار داده شده اولیه را نگاه می‌کنند. دو نسخه از بهترین اسکرین‌شات‌های گرفته شده از اپلیکیشن خود را در ابتدا قرار دهید این عامل باعث می‌شود نرخ تبدیل تا 25% افزایش یابد.

مطمئن شوید هر اسکرین‌شات یک پیام منحصر به فرد از اپلیکیشن شما را می‌رساند. قویترین پیام خود را در دو اسکرین‌شات اولیه نشان دهید. بهترین اپلیکیشن‌ها ازتمام اسکرین‌شات برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران استفاده می‌کنند.

افزودن متن کوتاه به تصاویر می‌تواند کمک‌کننده باشد، اما مطمئن شوید بر روی یک پس‌زمینه ساده نوشته شود.

تصاویر ثبت‌نام، فرم خرید، تبلیغات و حتی  “خوش آمد گویی” را قرار ندهید. از تصاویر خود بهترین استفاده را کنید تا به کاربران بگویید چرا آن‌ها باید اپلیکیشن شما را دوست داشته باشند.

پیش نمایش ویدئو اپلیکیشن

براساس StoreMaven ساخت ویدئو ممکن است سخت باشد اما نرخ افزایش نصب را تا 23% افزایش می دهد.

بازاریابی ویدیویی اپلیکیشن

در اینجا به برخی از عناصر اصلی ویدیو تبلیغاتی اپلیکیشن‌های تاثیرگذار که توسط Apptamin پیشنهاد شده است اشاره می‌کنیم:

  • از 5 ثانیه اول برای ربودن توجه بینندگان استفاده کنید
  • بر روی بهترین ویژگی، به جای تمام ویژگی‌ها تمرکز کنید.
  • ویدیو شامل دکمه فراخوان یا call to action باشد.

به یاد داشته باشید، 80% از کاربران تنها 12 ثانیه اول ویدیو را نگاه می‌کنند. مطمئن شوید که ویدیو شما کوتاه است و به نکات اصلی اشاره دارد. در ابتدای ویدئوی خود از هرگونه پیام “خوش آمد گویی” اجتناب کنید.

رتبه اپلیکیشن

میزان امتیاز  و نظرات کاربران تاثیر بسیار زیادی بر دانلود اپلیکیشن شما دارد. شما برای درصد بالای دانلود، به طور میانگین نیاز به گرفتن 4 ستاره دارید. در غیر این صورت کمتر از 50% کاربران تمایل به دانلود اپلیکیشن شما خواهند داشت.

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد

 

بهترین زمان مناسب برای گرفتن امتیاز

چگونه می‌توانید برای اپلیکیشن خود 5 ستاره بگیرید؟

زمان درخواست گرفتن امتیاز را تا لحظه گرفتن بازخورد سودمند به تعویق بیاندازید. برای مثال، پس از تکمیل فرم رزرو توسط کاربر،یا زمان به اتمام رساندن ماموریتی در بازی از او درخواست کنید.

اپلیکیشن Circa News یک مثال خوب در این مورد است. در 90% موارد برای هر درخواست خود، 5 امتیاز می‌گیرد. در زیر فلوچارتی از نحوه درخواست برای گرفتن بازخورد ترسیم شده است.

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد

هدف، ترغیب کاربران راضی برای ارائه نظرات مثبت و شکستن نظرات منفی با گرفتن بازخورد است.

اپلیکیشن‌هایی با امتیاز یک ستاره 

اپلیکیشن­‌هایی با داشتن امتیاز یک ستاره دوستان شما هستند. تمامی آنها را مورد بررسی قرار دهید. سعی کنید متوجه شوید چرا کاربران ناراضی هستند، و به چه عواملی نیاز است تا اپلیکیشن‌های آن‌ها 5 امتیاز بگیرند. این فرایند فکری به شما کمک می­‌کند اپلیکیشن خود را با توجه به دیدگاه کاربران بهبود ببخشید.

استراتژی محلی‌سازی اپلیکیشن

محلی‌­سازی اپلیکیشن به مخاطبان بیشتری امکان دانلود اپلیکیشن موبایل شما را می‌دهد. اما محلی­‌سازی کل اپلیکیشن به زبان­‌های مختلف کاری دشوار است.

قبل از اینکه کل اپلیکیشن­‌های خود را محلی‌­سازی کنید؛ اول نام، کلمات کلیدی، اسکرین‌شات­‌ها را به زبان دیگر برگردانید. دیوید جنر نویسنده مجله “ساخت اپلیکیشن” در تجربه­‌اش از محلی‌­سازی اپلیکیشن می­‌نویسد، تنها با تغییر نام اپلیکیشن، کلمات کلیدی و گاهی اوقات جملات بالای توضیحات اپلیکیشن به حجم عظیمی، 767% افزایش در دانلودها می‌توان دست یافت.

حجم اپلیکیشن

سعی کنید حجم اپلیکیشن شما کمتر از 100 مگابایت باشد. به این دلیل که کاربران نمی‌توانند اپلیکیشن‌هایی با حجم بالای 100مگابایت را دانلود کنند. به عنوان مثال، اگر کاربر در قطار یا اتوبوس باشد نمی‌تواند همان موقع اپلیکیشن را دانلود کنند و باید مدت زمان زیادی منتظر بمانند تا به خانه برسند. 98% از بهترین بازی‌های رایگان اپل استور زیر 100 مگابایت حجم دارند.

به روز رسانی اپلیکیشن

آمارها حاکی از آن است ارتباط زیادی میان امتیاز بالای اپلیکیشن و به روز رسانی اپلیکیشن وجود دارد. در حقیقت، انتشار منظم به روز رسانی­‌های اپلیکیشن مزایای زیادی دارد. باعث وفاداری کاربران و ماندگاری در ذهن کاربر به عنوان اپلیکیشن برتر خواهد شد.

25 اپلیکیشن برتر iOS ، به طور متوسط هر 30 روز یک بار اپلیکیشن خود را به روز رسانی می‌کنند. پیشنهاد ما نیز حداقل ماهی یک بار به روز رسانی ، و حداکثر هفته‌ای یک بار می‌باشد.

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد

آیا می‌خواهید تعداد دانلود اپلیکیشن خود را به طور رایگان افزایش دهید؟ | تبلیغات تلفن همراه عدد
در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کردم، به رفتار مصرف کننده و روانشناسی علاقه زیادی دارم. در زمینه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی فعالیت میکنم و هر روز کارم برام یک روز جدید و شاد. عاشق سفر رفتن، کتاب خوندن و عکاسیم.